top of page

Metodologia.

Opowiadamy historię marki, produktu lub usługi, czerpiąc z przeszłości, analizując teraźniejszość, tworząc scenariusze przyszłości.

Nasze projekty od zawsze realizujemy, uwzględniając zrównoważone podejście do procesu projektowania i wdrożenia działań związanych z budowaniem wizerunku marki oraz społeczności wokół niej. Od 2024 roku procesy te realizujemy z wykorzystaniem autorskiego modelu PRObeing, stworzonego w oparciu miedzy innymi o elementy futures thinking oraz personal foresight, dzięki któremu identyfikujemy kluczowe wartości (zespołu/ marki) oraz planujemy działania klientów, dążąc do równowagi, która skutkuje stabilnym i zrównoważonym wzrostem.

PRObeing_warsztaty_work_place_14_02_2025_20.webp

Maja

konsultacje wizji, koordynacja badań, oraz prac związanych z brandingiem

Pomogę Ci w procesie tworzenia nazwy. Będę z Tobą, gdy staniesz przed wyborem kreacji, bądź rebrandingu marki, kampanii promocyjno-wizerunkowej, czy akcji skierowanej do pracowników. Przepracujemy razem trudne decyzje dot. procesu kreacji tak, żeby Twoja marka była prawdziwa i zrównoważona – tj. dopasowana do celów jakie przed nią stawiasz.

Napisz | zadzwoń:

+ 48 666 059 707

  • PURPOSE
  • Maja Ruszkowska-Mazerant
  • Maja Ruszkowska-Mazerant

Maciej

kreowanie pomysłów akcji, wydarzeń oraz prowadzenie narracji w działaniach kreujących markę

Będę wsparciem w kreacji pomysłu na chwytliwą, merytoryczną akcję, która zbuduje wizerunek Twojej marki na zewnątrz bądź wewnątrz organizacji (EB). Wypracujemy razem projekt, którym zrealizujesz cele stawiane przed marką, działem firmy czy organizacji.

Napisz | zadzwoń:

+48 606 732 886

  • PURPOSE
  • Facebook
  • LinkedIn
DSC03433-2_edited.jpg
bottom of page