To nasze marki, które stworzyliśmy z potrzeby.
czasopismo edukacyjne
PURPOSE
Magazyn PURPOSE to czasopismo / platforma edukacyjna, którą stworzyliśmy w 2004 roku, aby dostarczać wiedzę, dobre praktyki na temat tego, jak kreować i rozwijać zrównoważone, prawdziwe oraz wartościowe marki w kulturze / sektorze kreatywnym, a także innych branżach z wykorzystaniem potencjału oraz talentu osób twórczych.
PURPOSE skupia blisko 7 000 czytelników zarejestrowanych w bazie newslettera.
narzędzie zmiany
PRObeing | kurs
PRObeing | kurs to narzędzie, które pomaga osobie twórczej SAMODZIELNIE, zidentyfikować oraz systematycznie poprawiać obszary życia zawodowego/twórczego, aby działać w sposób zrównoważony, czerpać korzyści ze swego talentu i budować wartościową oraz prawdziwą markę osobistą.
To proste, a jednocześnie bardzo dobrze przemyślane i przetestowane narzędzie, rozwijające kompetencje samoświadomości i samoorganizacji.
Kurs ten mogą przejść zarówno osoby twórcze
w procesie planowania i rozwoju kariery, jak również na etapie weryfikacji, oceny swojej działalności.
PRObeing | model, które wykorzystujemy w PRObeing | kurs to narzędzie dla instytucji, organizacji działających w obrębie kultury oraz podmiotów, które wspierają twórców w wejściu na rynek np. biur karier, stowarzyszeń branżowych, doradców zawodowych, psychologów etc.
miejsce kreacji
Work Place 59
To tutaj odbywa się proces twórczy i praktyczne działanie w obszarze kreowania zrównoważonych, prawdziwych i wartościowych marek.
To nasze miejsce w centrum Łodzi – zabytkowa kamienica z przestrzenią do pracy i mieszkania przy ul. Piotrkowskiej 59.
Zapraszamy tutaj klientów, aby przeprowadzić wywiady w ramach audytów, mikro warsztaty, szkolenia przydatne w procesie budowania wizerunku marki, planowania działań, podsumowania wdrożeń.